Pagina's

vrijdag 3 juni 2011

Mijn eerste zelfgemaakte achtergrondje & Header!!

Vandaag heb ik eindelijk na heel veel moeite dankzij Marianne mijn zelfgemaakte achtergondje,
op mijn blog kunnen plaatsen!!
Elke keer wilde het maar niet lukken met het uploaden op photobucket..
Na heel veel uitproberen heb ik uiteindelijk Marianne van The Digital Bakery,
een mailtje gestuurd met de vraag of ze wilde kijken wat ik fout deed.
Ze mailde me al snel terug met de oplossing,die kun je lezen op haar Blog..
Ik heb het natuurlijk gelijk uitgeprobeerd en het werkte!
Ik ben er zo blij mee!!!!
En ben ik heel trots op mijn eigen gemaakte achtergrondje & Header...
Ik ben er nog niet zo goed in als Marianne,maar ik blijf oefenen...Hahahaha...

Ik wens iedereen een heel mooi weekend!!



 

12 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat mooi gedaan, lang leve HTML en de creativiteit!! :)

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi !! ...kijk dat kan ik dus niet of beter gezegd ik durf het niet....kom bij Monique vandaan.....leuke blog ik ga je volgen hoor!!...fijne dag Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik volgde je al......hahahhahah!!....kom je ook even bij mij kijken???...x...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben nu voor het eerst bij je, en ik ga even rustig verder kijken, en je volgen natuurlijk :-).

    Wat heb je dat knap gedaan zeg, ik wil het ook altijd nog eens proberen, maar heb me er nog niet aan gewaagd, lijkt me best ingewikkeld :-).

    Groetjes en een fijn weekend nog verder,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. PRACHTIG ! en zo knap van je,ik wou dat ik het kon,maar zelfs als ik het lees,snap ik er niets van,soms heb je dat met dingen,dat krijg je er niet in en ik zou dan echt hulp nodig hebben die naast mij zou zitten...ehmm misschien ben ik een dom blondje haha,fijn weekend,liefs en nogmaals het is prachtig ! Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gaaf, je achtergrondje.
    Ook ik heb het nog niet geprobeerd, durf het ook niet zo goed, ben niet zo goed in dit soort dingen,hihi.
    ik ga je volgen hoor!
    heel fijn weekend nog verder,
    groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi
    kom ff langs om je mooie blog te bekijken. ziet er super uit zeg. mooi achtergrondje..zeker iets om trots op te zijn hoor
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schitterende achtergrond! liefs, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke achtergrond,goed gedaan!
    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is inderdaad prachtig! Ik ben er ook mee bezig en kom hetzelfde probleem als jou tegen.
    Is dat antwoord van Marianne dat van de snelle upload? Want ik kan namelijk nergens die snelle upload vinden..............
    Groetjes Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Via via op je blog terecht gekomen!
    Nou ik val gelijk met mijn neus in de boter.
    Wat een mooie achtergrond zeg!!
    Volgens mij heel moeilijk om te doen...maar het resultaat mag
    er wel zijn.
    Ik ga je volgen hoor!
    Groetjes Petra,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Tanja, wat een leuke blog is dit! Mooi logo en achtergrond, zelf gemaakt! Super, `k ben gelijk maar volgster geworden, zodat ik je blog kan bijhouden! Fijne jaarwisseling en lieve-groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen